چه چیزی بازی کلش آف کلنز را جذاب می کند؟

اپل واچ وبلاگ طرفداران محصول اپل که به معرفی گوشی ها و بازی های موبایلی می پردازد

چه چیزی بازی کلش آف کلنز را جذاب می کند؟

۲۲۷ بازديد

کلش اف کلنز (Clash of Clanz) یکی از بهترین گیم‌های کمپانی توسعه دهنده بازی فنلاندی به نام Supercell سوپرسل است. این بازی پرهیجان در اوت 2012 برای سیستم عامل ios و یکسال بعد در اکتبر 2013 برای سیستم عامل اندروید منتشر شد. داستان این بازی را می‌توان اینگونه شرح کرد: ریاست سرزمینی که بیشتر شبیه یک مزرعه کوچک است، برعهده شماست. شما باید با گذاشتن لوازم و اسلحه‌های دفاعی و ارتقاء آن‌ها، قلعه خود را برای دفاع و حمله بهتر گسترش ‌دهید. با ساخت یا پیوستن به یک قبیله برای چالش‌ها و جنگ های قبیله‌ای آماده می‌شوید.

جم کلش شما را در ساخت نیروهای سیاه، ارتقای سربازها، ارتقای ساختمان‌های مربوط به ارتش، آموزش نیروها، ساخت و ارتقای وسایل دفاعی، دیوارها و تالار شهر و سایر چیزها ضروری است.

شما باید خودتان را به منبع اکسیر، طلا، اکسیرسیاه و الماس کلش آف کلنز بی‌نهایت برسانید. این چهارعنصر برای موفقیت شما و ورود به لول بعدی ضروری هستند.

5/8 میلیون کاربر رسمی این بازی از طریق خرید جم کلش آف کلنز و بدست آوردن عناصر مذکور نسبت به چینش اجزای قلعه و مبارزه اقدام می‌کنند. این بازی که پس از گذشت بیش از 7 سال، همچنان طرفداران زیادی دارد، یک منبع درآمد برای بازیکنان خود نیز محسوب می‌شود. بسیاری از بازیکنان پس از رسیدن به سطح سالن شهر، تعداد جواهر(جم (، سطح قهرمان‌ ها، سطح دیوارها، سطح نیروهای مناسب یا رسیدن به جم های بیشتر اکانت خود را می‌فروشند. فروش و خرید جم کلش یکی دیگر از منابع درآمد برای کاربران آن است.

در آوریل سال 2013 فروش جم کلش آف کلنز و دانلود بازی و سایر موارد درآمدی روزانه بالغ بر 5/2 میلیون دلار برای کمپانی سازنده آن به ارمغان آورده است که موجب شده این نرم افزار در بازه دسامبر ۲۰۱۲ تا می ۲۰۱۳ جزو ۵ نرم‌افزار کاربردی برتر از نظر دانلود و همچنین سومین بازی پرفروش در اپ استور و گوگل پلی شود.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.