در خرید گوشی موبایل به چی دقت کنیم؟

اپل واچ وبلاگ طرفداران محصول اپل که به معرفی گوشی ها و بازی های موبایلی می پردازد

در خرید گوشی موبایل به چی دقت کنیم؟

۲۲۸ بازديد
سال 99 پر از چالش های عجیب و غریب برای ما ایرانی ها بود. همین چالش ها باعث شد که خرید کردن هم مثل هر چیز دیگه ای سخت بشه. از این جهت لازمه در زمان خرید گوشی موبایل و لوازم دیجیتال حتما به یک سری نکات مهم دقت شود تا در انتخاب خود پشیمون نشید. 

برند پرست نباشید
اگر انتظار شما از تلفن همراه کارایی و کیفیت باشد،چه فرقی می کند که آن گوشی سامسونگ باشدیا نوکیا،اچ تی سی باشد یا سونی.برند پرستی را کنار بگذارید و به دنبال موبایلی بگردید که بهترین کارایی را نسبت به بودجه تان ارائه دهید.

الویت با کارایی است

اگر برای خرید تلفن همراه الویت مشخص کرده اید،توصیه می کنم الویت اول خود را هرچه که هست به کارایی تغییر دهید زیرا با عدم توجه به کارایی بی شک هم پول و هم وقت خود را هدر داده اید.به عنوان مثال اگر شما از تلفن همراه خود انتظار کیفیت تماس بالا و دوربین با کیفیت دارید،چه لزومی دارد که یک تلفن همراه با سی پی یو چهار هسته ای و نمایشگر پنج اینچی بخرید؟

چینی بی چینی

حتی اگر شده در این روزگار بدون تلفن همراه باشید بهتر از این است که پول خود برای خرید موبایل های بی کیفیت چینی هدر کنید.به عقیده من پول خود را دورن جوی آب بریزید بهتر از این است که به تلفن همراه چینی بدهید.گوشی های چینی بی کیفیت،بدون گارانتی و شناسنامه هستند و تنها ظاهر جذابی دارند اما پشت این ظاهر جذاب بی کیفیت ترین قطعات قرار گرفته اند از این رو به گوشی های یک بار مصرف معروف شده اند.البته حساب کمپانی های معتبری همچون مارشال و هوآوی را از شرکت های بی نام و نشان چینی جداست.پس تحت هیچ شرایطی اقدام به خرید گوشی ها بی نام و نشان چینی نکنید.

قدم اول: بودجه‌ی خود را مشخص کنید
قیمت گوشی، مشخصات فنی و هر اطلاعاتی که برای خرید ارزان و آگاهانه‌ی انواع گوشی‌های مختلف نیاز دارید را در بخش محصولات زومیت بیابید؛ مقایسه‌ی مشخصات فنی انواع برندهای گوشی در کنار گالری تصاویر رسمی محصولات همگی در این بخش در دسترس شما خواهد بود.


مشاوره و راهنمایی رایگان خرید گوشی : hakanmobile.com

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.