کدام ساعت هوشمند سامسونگ برای بانوان قشنگ تر است؟

اپل واچ وبلاگ طرفداران محصول اپل که به معرفی گوشی ها و بازی های موبایلی می پردازد

کدام ساعت هوشمند سامسونگ برای بانوان قشنگ تر است؟

۲۹۴ بازديد

از بین مدل های مختلف ساعت های هوشمند شیائومی ، چند مدل هست که برای بانوان خیلی قشنگ تر است. اگر قصد دارید برای همسر ، خواهر و یا مادر خود هدیهد بگیرید این چند مدل را بیشتر توصیه می کنی

ساعت هوشمند سامسونگ مدل (Samsung Active 2 (40mm رزگلد

مشخصات و ویژگی های ساعت هوشمند (Samsung Active 2 (40mm

با توجه به حضور برندهای مختلف در بازار و تنوع و تعدد بالای محصولات و همچنین قیمت های بالای تعداد زیادی از این ساعت ها، انتخاب و خرید یک ساعت هوشمند مناسب می تواند به یک دغدغه و مشکل بزرگ برای افراد تبدیل شود. داشتن آگاهی از کاربردها، کارایی و قابلیت های ویژه ساعت می تواند کمک بسیار زیادی در انتخاب و خرید ساعت به افراد بکند. در ادامه مطلب به بررسی و تشریح بیشتر اسمارت واچ Samsung Active 2 (40mm) می پردازیم و این ساعت را از نظر قابلیت های مختلف بررسی خواهیم کرد.

طراحی ساعت

اسمارت واچ سامسونگ اکتیو ۲ در ابعادی برابر با ۴۴٫۰ در ۴۴٫۰ در ۱٫۹ و وزن ۲۶ گرم ساخته شده است که این سایز می تواند احساس بسیار خوبی به افراد در هنگام استفاده از آن بدهد. فرم صفحه ساعت به شکل دایره است و در ساخت آن از موادی مانند شیشه، آلومینیوم و پلاستیک استفاده شده است. بدنه ساعت از آلومینیوم است  که دارای یک بند فلورولاستومر (FKM) است.

همچنین جنس بند ساعت از یک نوع پلاستیک مقاوم و نرم است و برای راحتی بیشتر کار با آن از یک قفل سگکی برای بستن ساعت استفاده شده است. از نظر سخت افزاری نیز در قلب ساعت از یک پردازنده دو هسته ای با فرکانس ۱٫۱۵ گیگا هرتز استفاده شده است. اندازه رم داخلی دستگاه نیز برابر با ۰٫۷۵ گیگابایت و حافظه داخلی ساعت نیز دارای ظرفیت ۴ گیگا بایتی است که می تواند اطلاعات زیادی را در خود ذخیره کند. این ساعت با داشتن گواهی نامه IP68 می تواند مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب (مقاومت تا عمق ۵۰ متری آب) و گرد و غبار دارد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل (Samsung Active 2 (40mm

صفحه نمایش ساعت

کمپانی سامسونگ برای این ساعت نیز مانند ساعت نسخه قبلی که Samsung Active  (۴۰mm) است از یک نمایشگر لمسی خازنی رنگی استفاده کرده است. این نمایشگر دارای اندازه ای برابر با ۱٫۲ اینچ (۳۰٫۲ میلی متر) است. صفحه نمایش Samsung Active 2 (40mm) از فناوری روز دنیا Super AMOLED استفاده کرده است و برای محافظت از آن نیز از لایه محافظ کورنینگ گوریلا گلس DX استفاده شده است. این نمایشگر همیشه روشن دارای کیفیت و روزولوشن برابر با ۳۶۰ در ۳۶۰ پیکسل است و برای نمایش داده ها و اطلاعات از ۱۶ میلیون رنگ مختلف استفاده می کند.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل (Samsung Active 2 (40mm

مشخصات فنی ساعت هوشمند اکتیو ۲ سامسونگ

اسمارت فون Samsung Active 2 (40mm) از نظر فنی دارای مشخصات ویژه ای است که آن را متمایز از ساعت های دیگر می کند. این ساعت دارای سیستم عامل تازین (Tizen) است و می تواند با سیستم هایی با سیستم عامل اندروید ۵ به بالا سیستم هایی با سیستم عامل IOS 9 به بالا سازگار باشد. ساعت قابلیت نصب سیمکارت و ریجستر شدن سیمکارت را ندارد. اما با داشتن GPS، قابلیت مکالمه، NFC  و … می تواند توجه افراد را به خود جلب کند.

فعالیت های ورزشی منظم با ساعت هوشمند (Samsung Active 2 (40mm

ساعت هوشمند سامسونگ اکتیو ۲ می تواند حرکات شما را ردیابی کند. می توانید از این ساعت در هنگام ورزش ها و فعالیت های بدنی مختلف استفاده کنید. از این ساعت می تواند در هنگام ورزش های مختلفی از جمله  پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری، قایقرانی، پله نوردی و تردمیل، تمرین های هوازی و شنا استفاده کنید. وجود ردیاب استرس در این ساعت می تواند به سلامت جسمی و روانی شما کم کنید و میزان استرس خودتان را کنترل کنید.

هدف اصلی این اسمارت واچ پایش سلامت قلب است و با بررسی کامل میزان ضربات قلب هرگونه نامنظمی و ایراد در ضربان قلب را به شما گزارش می دهد. کنترل میزان و کیفیت خواب از دیگر ویژگی های این ساعت است. مقدار خواب، میزان خواب سنگین، میزان خواب سبک و … از قابلیت های این ساعت هستند. این ساعت مانند یک مربی ورزشی هوشمند و سخت گیر عمل می کند و چنانچه تحرک شما کمتر از میزان مورد نیاز باشد به شما اعلان هشدار می دهد.

ساعت هوشمند سامسونگ مدل (Samsung Active 2 (40mm

سایر ویژگی های ساعت هوشمند (Samsung Active 2 (40mm

همانطور که در بخش های قبلی عنوان شد ساعت هوشمند سامسونگ اکتیو ۲ از قابلیت ها و ویژگی های خاصی برخوردار است که می تواند به عنوان یک گجت ورزشی و همچنین یک ساعت مدرن مورد استفاده قرار بگیرد. علاوه بر موارد ذکر شده این ساعت از ویژگی ها و مشخصات دیگری بهره مند است که مهم ترین آنها عبارتند از موارد زیر:

  • این ساعت هوشمند در رنگبندی های مختلف به مشتریان عرضه می شود که شامل ۵ رنگ سبز، نارنجی، آبی، صورتی و مشکی هستند.
  • در این ساعت می توانید از طیف گسترده ای از برنامه ها و نرم افزارهای تفریحی استفاده کنید. می توانید برنامه مورد نظر خودتان را دانلود کنید و اوقات فراغت خود را با آنها پر کنید
  • این دستگاه برای ارتباط با سایر سیستم های هوشمند می تواند از بلوتوث و وای فای استفاده کندی
  • این اسمارت واچ از یک باتری لیتوم یونی جدانشدنی استفاده می کند که دارای ظرفیتی معادل ۲۴۷ میلی آمپر ساعت است که می تواند مدت زمانی بیشتر از ۴۰ ساعت را بدون نیاز به شارژ مجدد کار کند و در صورتی که از برنامه های کمتری استفاده شود این زمان به بیشتر از ۹۰ ساعت خواهد رسید.
  • حسگرهایی مانند شتاب‌ سنج، فشارسنج، حسگر ژیروسکوپ، حسگر ضربان قلب، حسگر نور و قابلیت های دیگری مانن گام شمار، GPS،‏Glonass،‏Beidou،‏Galileo داخلی و… از دیگر ویژگی های اسمارت واچ اکتیو۲ سامسونگ هستند.





ساعت هوشمند سامسونگ Samsung Galaxy Watch Active SM- R500 همه رنگهاش

ساعت هوشمند سامسونگ مدل Samsung watch 42mm



تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.